E-mail  
Heslo  
REGISTRACE | ZAPOMENUTÉ HESLO
pohodavyhledávání
úvod  |   pohodové akce  |   obchodní podmínky  |   o nás  |   kontakty
CykloArt - jízdní kola · sport Ondřej Němec - Sportovní obuv pro Váš aktivní život...

detail zboží

« zpět první | předchozí | TITUL 1 / 0 | další | poslední

Strategický marketing
Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing
Dagmar Jakubíková
 
Jazyk: Čeština
Vydavatel: GRADA
Počet stran: 368
ISBN: 978-80-247-4670-8
EAN: 9788024746708
Vydání: 09/2013
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Rozměry (vך×t): 248 × 175 × 25
Hmotnost: 0,74 kg
 
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán.
Děkujeme Vám za pochopení.

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy.

Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 777 112 615, e-mail: info@knihy-pohoda.cz