|
detail zboží
Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Dagmar Jakubíková |
|
Jazyk: |
 |
Vydavatel: |
GRADA |
Počet stran: |
368 |
ISBN: |
978-80-247-4670-8 |
EAN: |
9788024746708 |
Vydání: |
09/2013 |
Vazba: |
Pevná s přebalem lesklá |
Rozměry (vך×t): |
248 × 175 × 25 |
Hmotnost: |
0,74 kg |
|
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy.
Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
|