|
|
detail zboží
Úvod do teorie masové komunikace
| Denis McQuail |
| |
| Jazyk: |
 |
| Vydavatel: |
PORTÁL |
| Počet stran: |
640 |
| ISBN: |
978-80-7367-574-5 |
| EAN: |
9788073675745 |
| Vydání: |
06/2009 |
| Vazba: |
Pevná bez přebalu lesklá |
| Rozměry (vך×t): |
240 × 175 × 38 |
| Hmotnost: |
1,10 kg |
| |
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz