|
detail zboží
Public relations jako ovlivňování mínění Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání
Jozef Ftorek |
|
Jazyk: |
 |
Vydavatel: |
GRADA |
Počet stran: |
224 |
ISBN: |
978-80-247-3926-7 |
EAN: |
9788024739267 |
Vazba: |
Brožovaná bez přebalu lesklá |
Rozměry (vך×t): |
240 × 170 × 12 |
Hmotnost: |
0,38 kg |
|
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz