|
|
detail zboží
O značkách
| Wally Olins |
| |
| Jazyk: |
 |
| Vydavatel: |
Dokořán |
| Počet stran: |
240 |
| ISBN: |
978-80-257-0158-4 |
| EAN: |
9788025701584 |
| Vydání: |
10/2009 |
| Vazba: |
Pevná s přebalem matná |
| Rozměry (vך×t): |
245 × 170 × 20 |
| Hmotnost: |
0,54 kg |
| |
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz