|
detail zboží
Marketing Základy marketingu 2 Učebnice studenta
Marek Moudrý |
|
Jazyk: |
 |
Vydavatel: |
Computer Media |
Počet stran: |
80 |
ISBN: |
978-80-7402-001-8 |
EAN: |
9788074020018 |
Vydání: |
10/2008 |
Vazba: |
Brožovaná bez přebalu lesklá |
Rozměry (vך×t): |
300 × 220 × 10 |
Hmotnost: |
0,34 kg |
|
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.
2. díl obsahuje:
-
6. VÝROBEK Charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku.
-
7. CENA Pohled na cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakterizována z hlediska firemních cílů a strategií.
-
8. DISTRIBUCE Charakteristika distribuce z hlediska přímé a nepřímé distribuční cesty. Důraz je kladen na jednotlivé typy maloobchodních jednotek.
-
9. PROPAGACE Propagace z pohledu marketingové komunikace se spotřebitelem. Podrobně popisuje jednotlivé složky komunikačního mixu jako reklama, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej a public relations. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz