E-mail  
Heslo  
REGISTRACE | ZAPOMENUTÉ HESLO
pohodavyhledávání
úvod  |   pohodové akce  |   obchodní podmínky  |   o nás  |   kontakty
CykloArt - jízdní kola · sport Ondřej Němec - Sportovní obuv pro Váš aktivní život...

detail zboží

« zpět první | předchozí | TITUL 1 / 0 | další | poslední

Marketing Základy marketingu 2
Učebnice studenta

Marketing Základy marketingu 2
Marek Moudrý
 
Jazyk: Čeština
Vydavatel: Computer Media
Počet stran: 80
ISBN: 978-80-7402-001-8
EAN: 9788074020018
Vydání: 10/2008
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry (vך×t): 300 × 220 × 10
Hmotnost: 0,34 kg
 
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán.
Děkujeme Vám za pochopení.

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

2. díl obsahuje:

  • 6. VÝROBEK Charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku.
  • 7. CENA Pohled na cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakterizována z hlediska firemních cílů a strategií.
  • 8. DISTRIBUCE Charakteristika distribuce z hlediska přímé a nepřímé distribuční cesty. Důraz je kladen na jednotlivé typy maloobchodních jednotek.
  • 9. PROPAGACE Propagace z pohledu marketingové komunikace se spotřebitelem. Podrobně popisuje jednotlivé složky komunikačního mixu jako reklama, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej a public relations. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 777 112 615, e-mail: info@knihy-pohoda.cz