|
|
detail zboží
Marketing - Základy marketingu Učebnice učitele
| Marek Moudrý |
| |
| Jazyk: |
 |
| Vydavatel: |
Computer Media |
| Počet stran: |
160 |
| ISBN: |
978-80-7402-002-5 |
| EAN: |
9788074020025 |
| Vydání: |
10/2008 |
| Vazba: |
Brožovaná bez přebalu lesklá |
| Rozměry (vך×t): |
298 × 215 × 10 |
| Hmotnost: |
0,43 kg |
| |
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.
Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.
Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz