E-mail  
Heslo  
REGISTRACE | ZAPOMENUTÉ HESLO
pohodavyhledávání
úvod  |   pohodové akce  |   obchodní podmínky  |   o nás  |   kontakty
CykloArt - jízdní kola · sport Ondřej Němec - Sportovní obuv pro Váš aktivní život...

detail zboží

« zpět první | předchozí | TITUL 1 / 0 | další | poslední

Marketing management
14. vydání

Marketing management
Philip Kotler; Kevin Lane Keller
 
Jazyk: Čeština
Vydavatel: GRADA
Počet stran: 816
ISBN: 978-80-247-4150-5
EAN: 9788024741505
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry (vך×t): 285 × 221 × 40
Hmotnost: 2,65 kg
 
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán.
Děkujeme Vám za pochopení.

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 777 112 615, e-mail: info@knihy-pohoda.cz