E-mail  
Heslo  
REGISTRACE | ZAPOMENUTÉ HESLO
pohodavyhledávání
úvod  |   pohodové akce  |   obchodní podmínky  |   o nás  |   kontakty
CykloArt - jízdní kola · sport Ondřej Němec - Sportovní obuv pro Váš aktivní život...

detail zboží

« zpět první | předchozí | TITUL 1 / 0 | další | poslední

Marketing jako strategie

Marketing jako strategie
Nirmalya Kumar
 
Jazyk: Čeština
Vydavatel: GRADA
Počet stran: 240
ISBN: 978-80-247-2439-3
EAN: 9788024724393
Vydání: 06/2008
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry (vך×t): 240 × 170 × 20
Hmotnost: 0,59 kg
 
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán.
Děkujeme Vám za pochopení.

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 777 112 615, e-mail: info@knihy-pohoda.cz