|
|
detail zboží
Category management
| Marie Hesková |
| |
| Jazyk: |
 |
| Vydavatel: |
Profess Consulting |
| Počet stran: |
184 |
| ISBN: |
978-80-7259-049-0 |
| EAN: |
9788072590490 |
| Vydání: |
01/2006 |
| Vazba: |
Brožovaná bez přebalu matná |
| Rozměry (vך×t): |
235 × 155 × 20 |
| Hmotnost: |
0,30 kg |
| |
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy.
Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá.
Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz