|
detail zboží
Bez loga
Naomi Kleinová |
|
Jazyk: |
 |
Vydavatel: |
Dokořán |
Edice: |
Zip |
Počet stran: |
510 |
ISBN: |
80-7363-010-9 |
EAN: |
9788072036714 |
Vydání: |
05/2005 |
Vazba: |
Pevná s přebalem matná |
Rozměry (vך×t): |
236 × 170 × 34 |
Hmotnost: |
0,95 kg |
|
Je nám líto, Vámi požadovaný titul je již rozebrán. Děkujeme Vám za pochopení. |
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.
|
Knihkupectví POHODA, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel.:
+420 777 112 615, e-mail:
info@knihy-pohoda.cz